lördag 20 februari 2010

Dålig uppdatering...

Inte blivit mycket skrivande här.
Inte mycket som hänt, nog därför att jag inte skrivit här.
Har en del att planera och fundera på tex. hur man enklast ska göra festprogram och fixat med vigselprogram och kollat runt på internet, men för mycket vill man ju inte skriva här.
Hjalle och jag har oxå varit hos min chef på utv-samtal. Meddelade att jag har annat en hel del att planera i sommar och att vi ska njuta av denna sommaren lediga från jobb.

I går var Ylva å Peter här och åt lite gott och vi kollade på hockeyn, det blev en väldigt trevlig kväll. Peter busade av sig med både Nora och Hjalle.

I kväll ska vi ut till Bredalycke och planera lite bröllop, får se vad vi kommer fram till.

Nehe nu ska jag äta lite frukost och den kolla vad vi ska ha med oss till Bredalycke.
Ha en fortsatt bra helg!!

1 kommentar:

  1. Tack tack =)
    Ja jag är väldigt nöjd med den. Den sitter på skuldran. Hoppas bara på att den blir bra när man bygger på den, men det tror jag, de är duktiga på people! Har du bokat tid eller ska din syster göra din??

    SvaraRadera