fredag 19 mars 2010

Äntligen helg

Här har de varit väldigt dålig uppdatering... Mest för att de inte hänt mycket.
Vi har varit i Bredalycke måndag, onsdag och i dag, matat katter lekt och ätit lunch. Mina föräldrar är i sälen och rör på fläsket ;oP. Lite avis, men nästa år blir det nog en resa till sälen för vår del oxå. Nora ska lära sig åka slalom har vi tänkt oss.

I dag har Hjalle varit piggare, men Nora sämre.. Nora hostar och varit allmänt trött i dag. Men det är mycket som går nu, både feber, förkylning, magsjuka och vattkoppor. Och då är de nog skönast med förkylning tror jag.

Hjalle alltid förberedd för blixten, man får lura för att få öppna ögon:I morgon blir det grille har vi tänkt oss, jag städade av altanen i går och gubben har satt igen ett hål vi haft på altanen.
Har precis kollat på lets dance, lite nervöst var det att Willy skulle gå till final. Men det blev som de skulle, de som kan dansa kom till finalen.
Nu ska jag göra i ordning mig för sängen.
God Natt!!

1 kommentar:

  1. Så nu är det stopp för kissarna den vägen då. Blir mindre kallt och dragigt iaf. ;)
    Så Willy åkte ut nu. Ja inte var han en stjärna på att dansa men det är en skön gubbe som gav järnet och lärde sig mycket. Ses senare!

    SvaraRadera