måndag 21 juni 2010

dålig på bloggandet just nu...

I dag har jag varit barnledig å varit i stán med mamma och mina systrar. Hittade faktiskt endel, trodde knappt att jag skulle de. Brukar inte hitta nått jag vill ha när jag väl ska de. Men i klädaffären hade jag stor hjälp av systrarna. Så de blev 1 par tajts, 2 linnen, 2 toppar och en kort jacka. Så nu har jag äntligen handlat för presentkortet jag fick när jag fyllde i oktober.
Tack så jätte mycket för hjälpen i dag och trevligt sällskap.
Handlade även skor, det bidde ett par converseliknande, ett par pumps till bröllopet och på köpet blev de ett par sandaler till Nora(tag 3 betala för 2).
En väldigt lyckad dag med god kinamat oxå.
I mon blir det till att packa ut i husvagnen. På onsdag åker vi tidigt till Ystad där solen ska vara har vi bestämt.
Ha en fortsatt bra vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar