söndag 11 juli 2010

Möhippa

I går var det dags för min möhippa. Gänget kom vid 8-tiden. Då fick jag packa en väska och ta på mig. Dagen började med champanjefrukost vid easjön. sen åkte vi till Kalmar, där fick jag en korg med tablettaskar, såpbubblor, disktrasor, spade, äpplen, klädvårdsrulle mm. Jag fick ihop ca 300:-. Så det blev 3par trosor, ögonskugga och läppglans. Vid kl11 var vi på träningcenter där vi fick ett stripaerobicspass. De var trevligt men svettigt. Lunchen åt vi ute i de gröna. På eftermiddagen åkte vi tillbaka till Emmaboda. I sporthallen fick jag min första tatuering gjord av syrran. Kvällen avslutades i långasjö bygdegård tillsammans med svensexa gänget. Bilder kommer! I dag är det lite bakfullt och träningsvärk i benen.
Tack alla inblandade för en trevlig dag

Location:Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar