torsdag 4 november 2010

Saknaden är stor....

efter kära farmor. I dag har jag, mamma och barnen varit vid graven och gjort det fint. Så nu lyser en lykta, lika fint som farmor lös när hon fanns. Nora påminner en hel del. Hon kan hela plötsligt säga att hon saknar och älskar gammelfarmor Ingrid, likadant ang gammelmormor Svea. Barn är underbara.

Nora är väldigt stor och duktig nu, vet ej om jag skrivit om det. Hon har ingen blöja längre och varit väldigt duktig. Så i dag fick hon en liten Evidocka för att hon varit torr många nätter. Båda barnen har även slutat med välling och även de funkar bra.

Fick även fortsättningen av min tatuering av Anna i födelsedagspresent.
Även mamma tatuerade sig.
Nu har jag gjort en liten uppdatering iaf.
Nu blir det snart sängen, har en jobbhelg framför mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar