torsdag 13 januari 2011

God fortsättning!!

Äntligen skriver jag en uppdatering...
Julen försvann snabbt. Dagen innan var vi i bredalycke och firade med min familj, sov över och åt även frukost där. Väldigt trevligt.
Vid lunch ungefär åkte vi hem en runda och lämnade julklappa
r och hämtade julklappar mm...
Sen åkte vi ut till Grämnamåla och firade med Stoffes familj. God mat och trevligt. Även badtunna på kvällen, men det var väldigt kallt och även i vattnet på min sida i b
adtunna, så jag gick in och sällskapade svärmor.
Juldagen åkte vi tillbaka till Bredalycke för att åka pulka i mundekullabacken. Trevligt, men Nora tyckte att det var läskigt när det gick så snabbt och Hjalle var inte heller så nöjd. Men nån gång åkte vi iaf.På onsdagen mellan jul och nyår började Hjalle få kladd i ögonen som blev värre.
Så nyår firade vi hemma. Vid kl 20 gick vi till mammas jo
bb där även pappa var och sköt lite fyrverkerier. Hjalle var verkligen inte glad i fyrverkerierna, men det var Nora.

Just nu håller vi på att planera vår bröllopsresa. Till 99% blir det Italien i Juni. Men var har vi inte redigt bestämt oss för, vi har många tips iaf.
Nehe nu ska jag ladda upp lite bilder oxå.
Hoppas att alla haft en bra jul och nyår.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar