måndag 4 april 2011

Underbar dag....

Helgen har varit väldigt seg... Har jobbat 8-20 i helgen... Men det har gått rätt så bra iaf.
I dag har det varit perfekt. Fint väder och en underbar mor
som hjälpt mig med rabatterna... Så nu är det fint i nästan hela trädgården. Gubben har även slängt gammalt skräp som legat bakom garaget ett bra tag... Nu håller han på med att göra i ordning under trappan nere i källaren. Så skönt när man får suget på att fixa... Men nu är jag seg,säkert pga att jag fått för mycket frisk luft, eller vad tror ni ;oP

I mon ska jag in till neurologiska mottagningen i Kalmar, måste ha remiss från kalmar för att kunna komma till Linköping... Känns helt underbart, pga att jag har haft ont i huvudet och mått lite små illa... Skönt att kolla upp det iaf... Min kära mor ska med och vi ska passa på att köpa lite konsoler mm...

Nehe... Nu ska jag fixa lite kvällsmat snart tror jag...
Skickar ut lite bilder på kejsarkrona, krokus och rabarber, även en Mange som blev glad att komma ut...
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar