torsdag 9 juni 2011

Resefeber???

Japp de kan man säga att jag har... Dubbelkollat allt hundra gånger känns det som... Men det viktigaste ligger redan i handbagaget: pengar, pass, försäkring och biljetter... Bara jag inte glömmer handbageget, då är det kris...
Men vi ska ha det underbart, kommer väl sakna barnen en hel del, men får tänka på att de har det bra hos mormor, morfar, farmor och farfar...

I går fyllde lilla prinsen 2år, tiden har gått jädrigt snabbt kan man säga... Han var iaf helnöjd när han la sig i går... Elbil, duplo: bilar bla, trumset, skottkärra, järnvägsdelar var endel har presenterna. Sen får det bli kalas med kompisarna när vi kommit hem...
Nehe nu ska jag fortsätta med att plocka...
Kram på er!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag heter Ninni och ska resa på samma kryssning som ni varit på. Jag reser den 6 juni tillsammans med en väninna. Det skulle vara jättekul om jag kunde få kontakt med dig för att få lite tips. Jag letade efter dig på facebook men det fanns många som hette samma som dig. Om du har lust att kontakta mig via facebook så blir jag jätteglad. Jag heter Ninni Emvik och finns med där. Tusen tack!

    SvaraRadera