onsdag 1 februari 2012

Trevlig dag på stan...


I går hade jag och mor en trevlig dag på stan utan barn. Kändes lite tomt, men samtidigt skönt.
Anledningen till att vi var i Kalmar var min rutinkontroll som görs var 6mån. Allt såg fortfarande bra ut, känns alltid lika skönt att få höra det.


Det var väldigt trevligt att handla på hm. Hittade 4 toppar och betalade endast 17:-. Det är väldigt trevligt med presentkort. ;oD Tack Svärmor och svärfar för födelsedagspresenten.
Fyndade även lite på cubus. Åt gjorde vi på 4 kök, en restaurang som jag gillar.
Tack än en gång för en trevlig dag kära mor.
Nu ska jag tillbaka till soffan och kolla på tv.

Kram på er!!!

Förresten i går skulle även kära farmor fyllt 85år, så jag, mor och syster Anna var och la rosor och tände ljus vid graven...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar