tisdag 24 februari 2009

Hej hopp!

Nu ska jag försöka skriva av mig lite.... Får se om de finns nått att skriva, men de gör de väl nästan alltid.... antingen om vad som händer i magen eller om vad Nora gör för olydighet och bus...

Kan ju börja med att vi var hos mormor i går å åt frukost där... skulle hjälpa henne med att beställa lite bilder från ifolor. Hittade självklart inte sladden till hennes kamera så de får vänta, men de blev 200 kort att framkalla iaf...

När vi satt å drack kaffe, tyckte vi att de var väldigt tyst, hmm.....
Nora satt på badrumsgolvet med barnängens olja... de var väldigt kladdigt... Dom hittar allt de där barnen... Sen blev de pannkakor och efter de var vi tvungna att åka, för att jag skulle jobba kväll och hinna träffa gubben först.

Nora åkte till simhallen med pappa när jag åkt till jobbet, men de blev inte mycke badande, baddräkten åkte av lika snabbt som den kom på... så vi får nog åka lite oftare... skäms lite, men man får köra hårt nu, för hon tycker ju iaf om att bada hemma i bubbelkoppen....

Nu har jag börjat mitt skrivande iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar