lördag 28 februari 2009

Bio...

I går var vi på den eftertalade filmen *män som hatar kvinnor*. Jag visste inte mycket om den innan, har ej läst böckerna. Men en väldigt bra film som jag är glad att vi såg på bio, så nu har jag beställt böcker. Men de är hemskt att sånt verkligen sker i världen, usch å fy....

Medans vi var på bio passade Nora farfar, de sa Nora iaf innan farfar kom i går, Nora passa farfar..
Och de gick jätte bra, hon sov gott när vi kom hem och dom hade haft en trevlig kväll, skönt att man har många barnvakter runt om.
På förmiddagen var jag hos naprapaten, de var väldigt skönt att gå därifrån och medans jag var där var Nora hos moster Anna och där var även Annas kompis Frida... Dom hade haft de trevligt..


Hon vaknade vid kvart i 8 och ropade på farfar, men sen ropade hon på mamma å pappa oxå...
När vi kom upp så blev man glad att solen sken, så vi tog på oss och gick å handlade lite till frukosten och hämtade frallor i postlådan, gud va gott de var... Sen gick vi ut å igen en runda och handla igen, farligt att ha affären så nära ;o)...

Nu är de potatis, morotsstuvning och falukorv på G och gubben är nere å grejar i Noras nya rum, eller ska bli det när de blir klart iaf...
Och Nora står som vanligt och tvättar vid vasken, min mor säger att hon är lik sin mamma :o)

Nu ska jag fortsätta med maten och sen blir de en liten stund i soffan, de känns när man varit ute å gått... och kvällen blir väl framför melodifestivalen...

Njut av solen när den väl är framme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar