tisdag 3 mars 2009

Jobbiga veckan...

Hade en väldigt trevlig vecka förra veckan, jobbade bara mån och tis kväll... Men de får jag igen för denna veckan, bara helledig på torsdag, kommer att vara helt slut på söndag... Så jag längtar redan till måndag...

Snart ska vi till min mormor, hon är väldigt vimsig och vill flytta till sitt barndomshus mm, men brukar vara mycket klarare å piggare när Nora är med. Så de hoppas vi att hon är i dag, så snart blir de fika.

Sen är de möte 13-16, får se vad som händer efter de.
See u later

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Ja va kul att du också hamnat här =)
    Ja jag måste säga att jag redan är trött på att va gravid! Orkar ingenting och Theo tar ju inte direkt hänsyn till att man är trött!
    Suck nu är det iaf mindre än tre månader kvar, men det känns som en evighet!
    Ha det gott! kram

    SvaraRadera