söndag 22 mars 2009

Lite uppdatering...

I går var Nora å jag å köpte påskliljor, penseer och viol, när vi kom hem planterade vi de i 2 olika krukor, blev jätte fint och bra hjälp av Nora.
Nora planterade paprikafrön och vitlök oxå, vi får se om de blir något...
Vi var och hälsade på Noras farmor och farfar, fick en liten promenad å var helt slut efter den...
När vi kom hem så tog vi bara de lugnt, de var väldigt skönt...

Idag har vi inte hunnit med så mycket än, men vi har börjat å plocka lite, tänkte röja undan lite och damma av... Och Nora har kissat potta å varit jätte duktig, helt plötsligt blev de jätte tyst, första tanken: vad gör hon nu för bus. Men hon var jätte duktig och hade lagt hennes toaring på toaletten och satt sig på toaletten och de skvalade och sen torkade hon sig och hängde tillbaka toaringen och spolade... vad glad man blir... då funderar man på om hon inte är väldigt tidig, inte ens 2½år juh...

Nä nu ska jag försätta städa undan medans Nora kollar på mamma mu och kråkan...

1 kommentar:

  1. Va mysigt att plantera lite tillsammans!
    Idag har jag vart på mvc igen. Tiden rullar på strax vecka 31! Usch känns som man har mkt kvar att fixa innan den får komma!
    Prtade om föräldragrupp, vi börjar 14:e april. Och det är prcis som du sa bara Emmaboda, Långasjö och Albutsboda, 8 par, från mitten av maj till början av juli sa hon. Ska bli spännande att se vad det är för folk, har ingen koll alls faktiskt.
    Jobbar du fortfarande eller har du gett upp? =)
    Usch jag ångrar lite att jag inte sökt hp, ska jobba 8 veckor till!!
    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera