onsdag 11 mars 2009

Usch vilken dag

I kväll är inte jag människa...
Har inte hänt mycket nu i början av veckan, men i dag har jag jobbat... Började vid 7 och skulle jobba dag, vid kl 10 ringde en av dom som skulle jobba kväll å var sjuk... Jag började direkt försöka ringa in nån, men ack va svårt det var i dag... Inte en enda kunde, så de var bara att jobba vidare... Och jag som skulle greja hemma, blir inte alltid som man tänkt sig...

Tog en halvtimmes rast när nästa kom och sen var de bara att fortsätta jobba... Jobbade till 19.30, men ringde till kommunal för att kolla hur de var med fyllnad, övertid och kval... och vad dom sa så får jag enkel övertid 16-18 och sen kval övertid... Om de stämmer så fick jag iaf ihop pengar, tur att man får nått när man inte har nått val...

Men nu ska jag kolla läget på internet och sen sova, i mon blir det fullt upp... Ska rensa i klädkammaren så att jag kan få i ordning där med hjälp av gubben... Skulle börjat med de i dag...
God natt på er

1 kommentar:

  1. Nytt försök till inlägg här hos dig...
    Trist att behöva jobba över när man inte är inställd på det och har annat inplanerat! Jobba inte längre än du orkar, kanske dags för sjukskrivning fram till havandeskapspenningen. Kram svärmor

    SvaraRadera