torsdag 19 mars 2009

Mvc

Hej hopp!
Nu har jag varit på mvc å fått reda på vad jag redan visste... Ska börja med järntabletter, hoppas inte magen börjar krångla oxå... allt såg iaf bra ut, de är ju alltid skönt...

Men trist med föräldrargruppen, ska gå med långasjö, hade velat gå tillsammans med emmaboda... men men får se vilka som ska ha i långasjö, har ingen aning, men tror inte att vi kommer gå helt ut, för de verkar som att den ska börja i början av maj och jag tror ju att jag kommer ligga på bb tidigare än 23 juni, men de är bara vänta å se.... får ta en dag i taget...
Nu ska jag se vad de ska bli för mat...
Ha de gut

1 kommentar:

  1. Hej hopp!
    Järntabletterna är inget vidare du... de är till mer besvär än nytta tycker jag... Jag tar bara halva dosen av det man ska, så det är ingen fara denna gången än. Men mitt värde va inte så dåligt denna gången =)
    Är det redan som gravida ni ska gå med långasjö? Innan va det ju att gruppen delade sig efter man fött. Va trist isåfall, då kommer vi ju inte i samma grupp! Ha det gott =)

    SvaraRadera