onsdag 25 mars 2009

Låååång dag....

Jaha i dag har jag kännt att jag lever... jobbat 7-16, lämnade Nora på dagis vid 6.30...
De var ju så fint väder på fm så då är man ju typ tvungen att maka sig ut, hade verkligen inte lust, men jag kom ut med *bertil*.
Vi gick till bjurbäcksgården å åt och sen tillbaka och efter de var jag helt slut.. Typ ischias hela vägen, så jag kommer nog inte jobba hela tiden till Hp, jag kan liksom inte bara sitta på jobbet, ska ju göra en bra dag åt Killarna...
Och efter jag kommit hem hade vi planerat handling på kvantum, å de ville jag ju inte missa, så de har blivit mycke i dag..
Deckade i soffan till roomservice... å nu ska jag bara kolla läget å sen sova...
I mon bär de av till min mormor, mamma vill att Nora å jag ska med så mormor blir glad å inte lika förvirrad, barn gör ju underverk på de äldre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar