torsdag 26 mars 2009

Leedig

I dag har jag varit ledig å njutit av de... Nora ropade redan vid lite innan 6, men gubben klappade om henne och hon somnade som tur väl om och sov till halv 9, helt underbart...
Sen bar det av till min mormor, Nora, jag och min mamma. Efter de åkte vi till börjes å åt räksmörgås, jätte gott och de blev lite inköp oxå. Första klädesplagget till bebben,

t-shirt till gubben, linne till Nora å jag köpte leggings å lite annat plock. Mormor konstaterade att Nora var trotsig, ville inte sitta i vagnen och bara sprang runt och när hon väl satt i vagnen så fick inte mamma köra den, skitunge. Och nu har vi kollat på sveriges värsta bilförare å lyxfällan.

Ska bara kika runt på internet å sen blir det sova. I mon ska vi till min föräldrar å sova där i natt, gubben sitter vid dumburken hela helgen.

Ha en bra helg....

1 kommentar:

  1. Vilken söt!Man har verkligen glömt hur små de är i början! Vi ska snart ner till Karlskrona, blir nog en sväng runt babyproffsen och hämtar ut babyboxen! Har ni hämtat er?
    Har med köpt ett par plagg... Men det är roligare sen när man verkligen vet vad det är för "sort". Alla blir så sura när jag säger att jag ska köpa pojkkläder. Jag är såå säker! Men alla andra tror det blir en flicka. Nåja den som lever får se =)
    Ja Karlskrona är verkligen bäst, hade det varit fler som fött då så hade Andreas fått åka hem efter första natten tror jag. Men vi hade tur. De ville skicka hem honom efter 3-4 nätter men jag bara lipade då så de skickade hem nån annan istället =P Hehe.Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera