tisdag 3 november 2009

En sjuk liten prinsessa....

mm i em har jag varit på datakurs 13.30-16.30. Vid ca kl 15.30 ringde mamma som passade Nora å Hjalle, hon hade fått ta tempen på Nora. Hon hade då 39.5 grader, på vägen hem köpte jag glass å alvedon. Vid kl 18 tog jag tempen igen, då hade hon 38.7, hon fick alvedon oxå. Hoppas att hon kan sova i natt å är piggare i mon. Men får nog hoppa kyrkis med Hjalle i mon.

I går var vi ute i Bredalycke, tog lite fina bilder å åt god mat. Kollade på Ullared oxå, vilka tanter de finns. Slänger ut lite bilder på kärlekparet Hjalle å Embla.
Nu ska jag ta hand om min sjukling.

1 kommentar:

  1. Nä det är ju väldigt tacksamt för oss som är där med våra små att folk som inte är friska stannar hemma =)
    Alexander hade feber idag så de va inte heller med, ni får pyssla dubbelt nästa vecka :-P
    Krya på er =)

    SvaraRadera