måndag 30 november 2009

Host å snörvel...

känns som att de aldrig försvinner... ingen feber, men de behövs inte. Man känner sig ju ändå så seg och huvudet väger bly....

I dag fick jag vila på fm, gick upp vid kanske 8, men la mig i soffan och sov där till klockan 10... Helt underbart. I em har jag försökt få tiden att gå. Tvättat, lekt med Hjalle å Nora och plockat lite.
Mamma kom en runda efter en liten datakurs och tog med sig en bit tårta. Sen efter att svärfar slutat jobbet kom han och hämtade resten, skönt att bli av med tårtan. Hoppas att de smakade!
Vi har bakat en äppelkaka iaf, behöver sysselsätta Nora med nått. Den blev god, men vet ej var jag ska få plats med den. Alltså i frysen.
Här är mina busungar från i kväll:I mon får vi se om de kanske kan bli lite pyssel på em-kvällning, kanske nått som passar till pepparkakshuset. Orkar tyvärr inte åka till kyrkis på fm, synd för de är jädrigt trevligt.
I mon får Nora börja med adventskalendern, den var ett av mina första broderi jag gjorde:
Nehe nu kommer snart gubben hem och jag behöver snart sova...
God Natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar