onsdag 8 september 2010

liten uppdatering

bättre sent än aldrig...
Den 27augusti var den jobbiga men väldigt fina begravningen.
Men jag tror inte jag har fattat att vår älskade farmor är hos änglarna.
Hon är väldigt saknad!!! Min kära syster gjorde en väldigt speciell sak. Hon hade köpt och skrivit på en målartavla och tillsammans med den och en liten tub färg och en pensel, de la hon på kistan. Så när ni ser fina moln på himlen så är det vår kära farmor som målat dom...

Hjalle tycker fortfarande om dagis, allt har gått bra. Men han trivs bäst på sin avdelningen, inte lika glad av att vara i lekhallen. Har med hjälp av dagis lärt sig att äta rätt med skeden, innan vände han den innan munnen.

I helgen hade vi en trevlig kräftskiva. Jag tog semester på söndagen och lördagen var dom snälla så att jag kunde gå lite tidigare.

Börjar komma in i jobbet. Dagarna går väldigt snabbt.
Nu ska vi snart äta lite..
Ha de så bra allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar