onsdag 29 september 2010

sista husvagnssemestern...

för i år iaf... I dag har gubben tvättat husvagnen och jag la in kläder till barnen.
Har även varit hemma och vabbat i dag. Hjalle har en jobbig hosta och är kinkig. Det märkte jag verkligen i dag, Nora retade Hjalle och Hjalle var jätte kinkig. Trodde verkligen att gubben skulle vakna, men han hade inte hört nånting i dag... Men det vet ju inte jag förrän han vaknat, så de har varit en jobbig förmiddag. Men Nora och jag fick ihop en sats med bullar.
Så gullig hon var när hennes bullar inte fått nån bakduk. Mina bullar behöver oxå täcke så hon och la bakplåtspapper på.

Goda bullar blev det iaf.
I morgon jobbar jag kväll så då behöver jag inte vabba. Men fredagen lutar till att vabba, för Hjalle är inte pigg.
Om en stund får vi reda på vem som går vidare till fredagsfinalen i idol. Tills dess ska jag göra i ordning mig för natten.
GodNatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar