onsdag 8 april 2009

Påskkärring....



Jo jag vet att de inte är förrän i morgon, men vi skulle hälsa på några bekanta och hälsa glad påsk... Nora ville inte ha sjal länge, hon hittade min mössa istället.. Blev rätt bra det med....
Även att de bekanta inte var hemma så åkte vi till farfars jobb och sen hem till farmor å farfar och sen en runda till affären, alla blev glada när dom fick se solstrålen, förstår inte redigt de... De bruna ögonen har hon ju fått av pappa, men resten vet jag inte redigt, en bra blandning iaf...
Innan vi åkte iväg på detta äventyr så var hon på dagis på fm, och kom hem med ett fint påskkort hon gjort...

Men nu känns det att jag sprungit runt lite överallt i dag, helt slut i låren och i bäckenet...Men på tisdag ska jag till Nybro mvc till doktorn där och blir förhoppningsvis sjukskriven, borde inte vara några problem när jag är beviljad havandeskapspenning from typ 25 april har jag för mig...
I morgon är det dags för lite mätning av magen mm, får se vad hon säger hoppas att allt är som de ska och att jag inte behöver mer järn iaf inte mer än de jag har nu.....

Nu ska jag kolla läget lite överallt å sen blir de sängen... God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar