torsdag 30 april 2009

Valborg...

Blev inge majbål, men vi har varit ute i skogen å ätit smörgåstårta, de var mums.
I mon blir det premiär turen med husvagnen för detta året... Vi ska till skönstavik och fira svärfar och bara njuta av husvagnslivet. I dag har vi inhandlat oss madrasser för de är väldigt hårt i husvagnssängen annars, så de blir gott att sova å nora har fått stort täcke och påslakan med my little pony på som vi bäddat iordning. Tycker de mest som ofta tungt nu förtiden, finns stunder då jag inte känner av så mycket, å de passar jag på att göra nytta, men vet att jag får ondare på kvällen då, men men sånt är livet...

Nu blir jag bara mer å mer sugen på att få den lilla kraken som tar plats i magen. Får putta till den då och då för de känns som att jag har blåmärken i hela magen i bland.

Nu ska jag kolla runt på internet, ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar