fredag 3 april 2009

påskpynt och plantering....

Hej hopp!!
I onsdags var det jobb dag och då bestämde jag mig för att sjukskriva mig på fredan... det kändes verkligen att jobba 8timmar... Både ischias och foglossning...

Torsdagen var Nora å jag å fikade å lekte vid er-sjön med malin, sofie och nettan och barnen. Väldigt trevligt, särskilt i detta väder som vi har nu... När vi kom hem blev de lite mat och väcka pappa... Sen var det jobb för mig på kvällen, gick bättre än dag iaf. De är ju inte lika många timmar å vi är 2st.

I dag har vi varit ute å njutit av vädret å kollat in blommorna som kommit upp.... sen har vi börjat påskpyntet i dag... Målade lite ägg...

Bohman har varit å handlat virke oxå, så i mon fortsätter han med renoveringen... känns som att man kan se hur de ska bli, helt underbart...

Och barn är underbara. När jag låg å vilade i soffan kom Nora å klappade mig på magen och sa: hej lillebo jag heter Noja. Det lät så himla gulligt, så hon har nog fattat att nått händer med mammas mage ;o). Men om de nu blir lillasyster som jag tror så kommer hon säkert säga lillebo iaf...

Såg oxå precis att de Nora har planterat för ca 3 veckor sen har visat resultat. Vitlöken började växa snabbt, men paprikan såg jag nu ikväll att där är de oxå lite grönt... Jädrigt kul att de fungerat, hoppas bara att de kanske tom. kommer paprikor, sånt man märker. Nä nu blir det sängen, är helt slut.....God Natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar