söndag 3 maj 2009

En underbar husvagnspremiär...

En underbar helg på skönstavik har avslutats... Det har varit skönt väder och god mat. Resultat på skönt väder är ansiktet, men de är ju bra med lite grund nu när de blivit lite molnigare i kväll.

Vi åkte till skönstavik i fredags, vår lilla familj, svärmor, svärfar, Andréa och Daniel.
Grillade gott kött i fredags och i går blev det svärmors biffar till lunch och lax till middag, det var jätte mumsigt. Nora smilade alla och börja med att säga mina vänner till alla typ.
Pappa å Nora låg och skulle sova, men då såg Nora några i en stuga genom fönstret och sa de är mina vänner och att hon ville dit, så dom gick dit och hälsade och Nora blev nöjd. Men sen på kvällen ville hon hem, det var ju faktiskt 7 månader sen typ som vi sov i husvagnen sist. Men hon deckade till slut i farmors knä vid 10-tiden, helt slut.

På lördagen busade hon med alla, det var så skönt när de var fler som kunde leka med henne. Det börjar ju bli tungt, typ helt slut när jag bara skulle gå och diska, men lite motion behöver jag ju oxå tyvärr, även att knappt benen bär ibland.

Nora fick såpbubblor av faster oxå, som är lättare att använda.

Vi åkte hem i dag kl 11, skönt att vara hemma i tid och när vi åkte hem frågade Nora var är mina vänner, inte var är farmor och farfar eller nått sånt. Det låter så gulligt.

Nu har jag skrivit liten uppdatering här.
Hoppas ni oxå haft en bra valborg och 1:a maj.

1 kommentar:

  1. Visst hade vi det skönt! Mer sånt tack :)
    I helgen ska farmor o farfar flyttas så det blir inget husvagnsliv.

    SvaraRadera