fredag 8 maj 2009

Sugen på bebis...


Hej hopp...
Inte hänt så mycket... Nora har varit på dagis på fm och tagit de lugnt på em...
Anna var här med en tavla som hon ville fota för att sälja till konsthandlaren, jädrigt fin.

I går var de mvc på fm,
v.33+1
bltr: 110/70
sf-mått: 34cm
hb: 125
hjärta: 135/min
huvud ner men rörligt, hoppas inte krabaten snurrar mer.

På eftermiddagen var vi på första f-gruppen. Väldigt bra å trevlig grupp faktiskt.

Och i dag kändes det ännu närmre förlossning, mamma kom på vaggan som Nora hade när hon var liten och jag hade den oxå, så den har jag rollat nu, katterna har tyckt den varit skön.

Nu blir det att försöka hitta på nått med Nora...
Ha de gut...

3 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt när man får gå på koll, det känns som det närmar sig lite mer då =)
    Min lill* låg också så i v 34 i vecka 36 va h*n ruckbar... Precis som storebror i de veckorna =)

    Vad tror ni att det blir känns det likadant som förra gången eller blir det kanske en lillebror?

    Jag är ganska så säker på att det lurar en lillebror här i min mage, men nu är det ju inte överdrivet långt kvar så snart får vi våra bebisar =)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Lugn o fin, bebisen kommer när den är redo. Sen blir det full rulle med bebis och aktiv storasyrra. ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig babykorg :) Den var verkligen fin!

    SvaraRadera