tisdag 19 maj 2009

puuhhh...

Uscha vad de trycker nere i bäckenet nu, känner mig verkligen som en pingvin... I mon bär det av till mvc, hoppas att hon har förklaring till allt tryckande neråt, fixering?
I dag har Nora varit på dagis igen, Bohman gick dit med henne och jag fick sovmorgon till kl 9.30, underbart... Sen hämtade jag henne efter att vi koppat in nya fiskar i akvariet, så nu är vi nöjda. Nu finns det 4 pansarmalar, 3 proppar"Ancistrus", en del röda platy, 4 koppartetror och dom nya är 6 silver molly och 3 algisar "Siamesiska algätare". Så mysigt att bara sitta å titta på.

I eftermiddag har Nora å jag bakat bullar oxå, inte lätt med en klängig dam, men de gick hyffsat iaf. Men de tråkiga är väl att dom tar slut väldigt snabbt oftast iaf. Nora bakade oxå, ni ser kanske vilka som hon gjort. Längst upp till vänster är iaf hennes mästerverk. Nu ska jag greja lite lätt, orkar inte mycke, hade behövt städa, men de får vara.

Ha de gut, förresten 35 dagar kvar till bf i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar