lördag 23 maj 2009

1 månad kvar....

på datumet iaf...
Men vi får la se när h*n dyker ut ;o)

Idag har jag varit lite duktig med renovering, kände att jag skulle göra lite nytta.
Vi har bröstpanel i hallen och den har rört på sig så de var vitt lite här och där, så de har jag iaf målat idag, känns skönt att göra lite nytta...

Och Bohman har målat 2 väggar i Noras rum lila nu, de andra ska vara med tapet, blir jätte fint när de blir klart...

I kväll blir det typ ostbricka och lite familjespel med svärmor och svärfar, trevlig å lugn kväll.
Ha en trevlig lördags kväll...

1 kommentar:

  1. Tycker inte det är så mkt jag packat ändå. Den ena väskan är ju Theos som han ska ha med till mormor, de får ju möta upp oss nere vid bb eftersom de bor i Ronneby så blir det enklast så... Och den ena är skötväska, har antagligen för mycket med mej där i, men det är ju bara att packa ur sen, alla kläder är ju såå gulliga så man vill ju ha med allt egentligen ;-)
    Till mej har jag mest bara kläder. Känns osm jag hade för lite med sist så det kan va nåt plagg för mkt denna gången :P Man vet ju aldrig hur länge man blir kvar. Sist låg vi ju där 5 dygn och det hade vi inte räknat med, det är ju ändå en bit och köra!
    Har du fått packat allt? Köpt allt? Syrran är här nu så hon ska följa med ner till stan imorrn och köpa det sista, sen får bebisen gärna komma för då är jag klar! :-)

    Kram

    SvaraRadera