måndag 18 maj 2009

36 dagar kvar till bf...

Men hoppas på att de inte är så länge kvar....

I fredags var vi och grillade hos bekanta i Emmaboda och hade de jätte trevligt. När klockan var typ 21 så gick vi ner till centrum för att kolla på lite bilar, och Nora deckade i detta oljud... Kom inte hem förrän typ midnatt, å då deckade vi i sängen...

På lördagen drog Bohman till strippen med en kompis och Nora å jag sov till kl 9, helt underbart...
Sen var vi och tog ut mina föräldrars hund och när vi kom hem åt vi lite å sen kom Stina å Bastian hit, Nora och Bastian sprang runt hela eftermiddagen och lekte. När karlarna kom från strippen grillade vi och åt. När Bastian blev trött vid ca 20 så åkte Teddy, Stina och Bastian hem. Vi la oss i soffan och kollade på Schlager festivalen. Väldigt skönt för jag har haft väldigt ont i bäckenet.

På söndagen var vi ute hos mina föräldrar och åt, Bohman hjälpte min pappa att gräva i ordning för en pool som dom ska hämta hos mina svärföräldrar, och lite annat oxå hittade dom att göra.

Idag har Nora varit på dagis på förmiddagen och jag å Bohman har köpt lite fiskar till akvariet,
6 st silver molly blev de. Och i mon ska vi köpa 3 st algisar(Siamesiska algätare).

Haft jädrigt ont i bäckenet i dag med, undrar om h*n fixerar sig, det får jag ta reda på hos Marie på onsdag.

Vid kl 15 kom Nina å mamma som på beställning, så Nora å jag följde med ut till Bredalycke. Nora är så trotsig och jag har ont, väldigt skönt att vila där och Nora lekte med Nina.

Har oxå gjort en väldigt god rabarberpaj i helgen, värd att testa.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv, blir nog lite greys anatomy.

2 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Min lille rackare har inte ens fixerat sig än :S v39 på onsdag... Fast det är tydligen inte så ovanligt med tvåan, så det är ju inte säkert att hÄn gör det heller... Vissa dagar känns det som den kan komma imorrn, andra dagar känns det som det är flera veckor till... Nåja, ut kommer de väl nån gång! :-) Hoppas jag slipper gå över iallafall!

    Visst är mormor och mostrar guld värda! Vad skulle man göra utan dom! Det blir ju inte mkt vila om dagarna om man inte får lite avlastning ibland! Inte konstigt att man har mkt mer ont denna gången egentligen ;-)

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  2. ne det är inte konstigt alls... Vi har ju en skitunge som vill ha uppmärksamhet och inte vill vara lugn... Vi kanske ligger på bb samtidigt i olika städer...

    SvaraRadera