onsdag 20 maj 2009

Nervöst....

Varit på mvc i dag... hon fick hämta sin arbetskamrat som oxå fick känna på min mage, lite oroliga över hur h*n ligger. För att vi ska vara mer säkra så ska jag på ul på måndag, det känns skönt, särskilt för att jag tror att h*n kommer tidigare än beräknat, och beräknat är om 34 dagar.

v.35
bltr: 110/70
sf-mått: 35 cm
hb: - tog aldrig för de var mycke förra ggr.
hjärta: 150/min
huvud förhoppningsvis ner men rörligt

Medans jag var på mvc så var Nora hos farmor och lekte, de var på lekplats och åt goda muffins.
Som jag oxå fick smaka när jag kom tillbaka, mums.
Dom hade underbart väder, men helt plötsligt typ kl 15 så började de åska, riktigt aprilväder.
Jag HATAR åska, men försöker inte visa de för Nora.

Glömde nästan, att Bohman är i källaren, och kör hårt med de nya rummen, blir förhoppningsvis mycket gjort nu i helgen, långhelg juh.

Nu har jag gjort lite uppdatering...

2 kommentarer:

  1. Hej, va orättvist att du fick extra ul för det! Det skulle jag med vilja ha. Pia sa hela tiden att hon TROR att huvudet är nedåt... Man blir ju inte lugnare av det direkt. Men nu kommer inte jag riktigt ihåg, blev du snittad förra gången??

    Skönt att allt va bra annars iaf =)

    SvaraRadera
  2. Okej, på det viset. Pia sa att omföderskor får typ alltid föda normalt även om barnet ligger i säte... Så det känns ju inget kul att oroa sig för det med :-( Hade gärna tagit ett till ul, men det är väl bara att anta att h*n ligger rätt så får man ta det problemet om det uppstår sen :-P Theo kände jag exakt hur han låg med huvud rumpa och fötter, men denna tycker jag är överallt! Kram

    SvaraRadera