onsdag 27 maj 2009

Vecka 36+0

I lördags kväll spelade vi monopol med svärmor och svärfar, alltid lika kul med sällskapsspel, men synd att gubben vann igen hmm.....

Söndagen var Nora å pappa ut å gick en runda i skogen, medans jag låg i soffan och sov. en lugn söndag.

Måndagen var jag å kollade på h*n på ul i Nybro, allt såg bra ut. Mari visade hjärtat, ryggraden och sen såg vi en profilbild av ansiktet. Och huvudet låg neråt, men väldigt rörligt.På em åkte vi ut till mina föräldrar och satte upp en pool, Nora hjälpte till.
Där åt vi lite korv m bröd innan vi åkte hem. Nora lekte björnen sover...I går var jag vid simhallen och kollade på när jobbarkompisarna spelade vollyboll, hade gärna spelat, men vågade och orkade ej.
Sen grillade vi, en väldigt trevlig stund vid simhallen.
När jag kom hem så åkte vi till nybro och storhandlade, när vi kom hem var jag helt slut.

I dag är det vecka 36+0 och inte mycket inplanerat, tänkte packa bb-väskan. Nora är på dagis och vi köpte en ny väska i går som jag ska packa i.
Nehe nu ska jag ta en kopp te och sen gör lite nytta innan busungen ska hämtas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar