söndag 18 oktober 2009

Helgen över....

mm den gick snabbt...

I fredas åkte jag med barnen till skogen för få sällskap av mamma å pappa.
Hade en trevlig kväll med idol, vin och blåbärscider. Nora ville inte sova i resesängen längre, men hon somnade gott i mormor och morfars säng. Så hon sov mellan dom och hjalle sov i resesäng i tv-rummet tillsammans med mig. På lördagen tog vi de lugnt. Vi åkte från skogen på eftermiddagen till Vanja å Kurt för att kolla vilka bilder de ville beställa. Innan vi åkte vidare till farmor Klara så kollade vi vad pappa å alla datanördar höll på med.
Så detta har pappagubben hållt på med i helgen:


När vi ätit lite godis där och Nora gosat av sig med pappa, farfar, farbror Totte å natta så åkte vi till farmor å Elva bus.
Där fikade vi, byggde lego och busade, åkte hem vid ca 19. Borta bra men hemma bäst. Jag la barnen och sen tog jag de lugnt framför dator och tv. Vid kl 23 kom gubben förbi med öl till mig, jag skrev på msn att jag var sugen på öl. Så snällt gjort av han.

I dag har vi inte gjort mycket, affären och pannkakor typ.
Jaha om en ca en månad är de ullared, Lääängtar....
Och på tisdag är de vaccination, men vet ej om man gör rätt i att ta vaccinationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar