lördag 31 oktober 2009

Lite uppdatering....

I torsdags fyllde jag 27, ingen skillnad tycker jag.
Dagen började bra med frukost på sängen och efter dagislämning målade Hjalle å jag klart de gula på lekstugan.
På em skulle jag ha gått på datakurs, men de var fel på servern.
På kvällen kom mamma, pappa, å Nina på lite god tv-tårta å kaffe. Fick en fin prydnadssak av Nina. Mamma å pappa fick jag en orkide och en fin halsduk mamma hade stickat. Får oxå en jacka när vi är på gekås.
I går var vi i bredalycke för att ordna kläder till Nora, hon skulle på halloweenfest 16-18. Hon blev jätte fin. Men när jag skulle köra in vagnen i bilen så gick de åt skogen. Öppnade bagaget och råkade trycka på låsknappen, lyfte in vagnen med skötväska å hjallevälling, och stängde dörren. Jaha då var bilen låst och jag såg nyckeln ligga i bagaget å bilen var låst, men en timme senare hade min underbara gubbe fått upp bilen. Först fick han upp låsknoppen, men så lätt var det inte, man var tvungen att ta handtaget oxå. Men sen klarade gubben av att lirka in en metallpinne in i Noras fönster å bak och tryckte på nyckeln som tur väl låg åt rätt håll. Sen stressade vi hem och jag bytte kläder på mig å barnen. Sen var klockan ca halv 4. Vi kom i tid till en trevlig halloween fest ed 13 barn var det nog.
Vid kl 19 var vi på Lindås pizzan och firade mig lite med god oxfilé+fläskfilé planka tog jag. Fick 2 orkideer av svärmor, svärfar å farbror Totte. Av Anna å Putte fick jag en tröja och sen ska Anna å jag fixa en fin bild på Nora å Hjalle som Anna ska måla av å göra en fin tavla av. Johanna å Ante var oxå med på Lindås pizzan, av dom och Anna å Daniel fick jag presentkort på gina tricot.
Tack för trevliga dagar....

1 kommentar:

  1. på lindex finns det nog bara till större pojkar, från stl 86 tror jag. Men det kanske finns på andra ställen =)

    SvaraRadera