måndag 23 augusti 2010

inskolning mm

Inskolningen förra veckan gick jätte bra. Vi anade de innan, men man vet ju aldrig.
I torsdags var jag tom i personalrummet i en halvtimme. Men i lördags hade Nora 39grader och i går var det Hjalles tur. Så det blir inge dagis i dag. Väldigt trist men inte konstigt med alla bassiluringar.
Min jobbvecka har oxå gått bra. I fredags fick jag jobba skiten ur mig. En sjukling och ingen annan kunde, så jag började vid 7, var hemma 14-17 och hem kl 21. Man får försöka ställa upp ibland, men jag var helt slut i lördags efter veckan. Trevligt sällskap i fredags kväll av Ellen och de blev taccos. Det jobbigaste är att ringa runt efter nån som kan jobba, men får iaf extra pengar i kassan.

Mamma och syster Nina var här i går kväll på en film i "bion". Ett trevligt slut på veckan.

I dag och i morgon är det jobbkvällar, men sen är jag långledig och de ska jag njuta av.

Här kommer lite härligt bilder på Hjalle, och Nora som gör pizza som vi hade till lunch i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar