söndag 15 augusti 2010

Nu börjar vardagen igen...

I eftermiddag/kväll har vi varit och fiskat med Nilsson/Andersson. Var väldigt trevligt, lite pass på Hjalle med de gick bättre än jag trott. Vi grillade och Nora å Stoffe fick upp varsin fisk.
I morgon ska vi börja inskolningen med Hjalle, han börjar bli stor pojk nu. Men de går nog bra får vi hoppas.
Och på tisdag börjar jag jobba igen. Känns lite jobbigt, men ändå skönt att träffa jobbarkompisarna och göra lite nytta. Hoppas att jag kommer in i det snabbt, men det ordnar sig.
I dag har jag även bokat stuga i Ullared för vår årliga gekåstripp. Det blir 17-18nov.
Alltid lika trevligt med lite pajer och vin och trevligt sällskap. Och självklart att handla julklappar och kläder mm.

Nu har jag gjort en liten uppdatering iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar