tisdag 4 augusti 2009

Bra dag...

Känner mig nöjd över denna dagen.

Först var jag med båda barnen i Emmaboda på en lekplats, vi hade sällskap av jessica och Johanna med barn. Dom stora barnen sprang runt och lekte, konstigt nog så var det bara Hjalmar som sov hela tiden som vi var där. Väldigt trevlig stund blev det, även att de regnade lite nästan hela tiden.

Sen blev de Jätte god mat hemma, gubben gjorde potatis, sås och biffar.
Vid 4-tiden kom syster yster Nina och vi drog till bowlinghallen. Kostade inget för jag och en jobbarkompis har köpt ett 10-kort med friskvårdsbidraget från jobbet i november förra året och jag har inte kommit iväg förrän i dag. Det blev typ lika, men syrran hade en jädrans tur sista rundan, hon fick 4 strike i rad.
En väldigt trevligt timme blev det, de får vi göra snart igen Nina.

Och nu ska jag å gubben kolla på film och ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar