fredag 14 augusti 2009

Mindre skrivet...

Planering av dop och fundering på bröllop... och sen har jag som många andra fastnat i farmville på facebook....

Denna vecka har gubben jobbat em... Men vi har hittat nått å göra...
Måste ju sysselsätta Nora, så i måndas var vi i skogen hos mina föräldrar, i onsdas hos Johanna, Ante å Alvin m.fam och i går hos Svärmor och svärfar, Nora lekte av sig med Elva...

I dag har vi kollat på svärmor och svärfars nyinköpta hus, jätte fint och gammal stuk på de. Trädgården var oxå underbar, lite mycke blommor för min smak.
I kväll har vi varit hos Johanna, Ante, Lova och Hannes. Lova har fyllt 3år. 4 trötta barn framåt kvällen, men de gick hyffsat bra iaf. Iaf när Ante tog bort skyddet till poolen, kallt, men de sket väl dom i.
Blev bjudna på god mat oxå och efterrätt.


Nu ska jag surfa lite och sen blir det sängen.

1 kommentar:

  1. Vilken dag ni hade igår - full rulle från morgon till kväll! Vi blev kvar till 17.30, sen var jag helt slut! Puss på er!

    SvaraRadera