tisdag 23 juni 2009

Första lämnandet på dagis...

som 2 barnsmamma. Nora var som tur snäll å hjälpsam. Hon brukar inte vilja klä på sig och inte äta, men denna morgonen var hon duktig. Så ska man försöka komma i håg å hämta henne oxå, hoppas att hon vill följa med hem oxå.

I går var vi vid loafallet och badade, men jag å Hjalmar badade självklart inte.

Hjalmar fick vänta att bada tills vi kom hem, på kvällen kom mamma, pappa, Nina, svärmor och svärfar och grattade Bohman. Nu ska jag lägga mig å vila en stund... Ha de gott

2 kommentarer:

  1. Härliga sommarbilder! Massa grattis till lillpojken! Vill också till Öland snart...
    Jag ska ha Me&I-party den 11 augusti hemma hos mig kl. 18. Kul om du kunde komma! O.s.a. senast 2 augusti. Kram från Malin.

    SvaraRadera
  2. Myspys vid Loafallet ser jag. Hm tycker sonen min lagt på sig i mitten igen ;)

    SvaraRadera