tisdag 2 juni 2009

Svullna ben och jobbig värme....

Jag är glad att man inte är beräknad till augusti eller nått sånt, tycker det är tillräckligt jobbigt nu. Hoppas att h*n kommer typ om nån vecka, så att man hinner bli lite van innan vi åker iväg med husvagnen. Men den som lever får se.

Lugn å skön dag i dag. Nora var på dagis på fm och sen när vi kom hem åt vi. Det blev kyckling, potatis och grönsaksblandning med sås. När gubben gått till jobbet åkte jag, moster Nina å Nora till e-boda. Skulle uträtta lite ärende på djuraffären och family house, men blev inget köpt. Djuraffären hade inte algtabletterna vi skulle ha och family house hittade vi ingen solhatt eller keps. Men fick reda på att de finns några mössor/kepsar på ica, så dit får vi åka i morgon.
Sen lekte Nina med Nora, dom hade kul på studsmattan. Tack för hjälpen Nina! Trollungen somnade gott vid typ 20 över 7, så de har varit en skön slappa kväll som jag verkligen behövde.






Blir bara nyfiknare å nyfiknare vad de är i magen, jag tror ju på tjej, varför vet jag inte, men många andra tror en kille. Jaha, ska kolla runt lite nu. Ha de gott.

2 kommentarer:

  1. så sött:D anytime syster;D

    SvaraRadera
  2. jag tror inte det blir några problem här... Theo har varit så mkt med när det gäller Jessica och deras bebis, han såg ju att han låg i magen och sen nu när han är ute... Tycker det är hur kul som helst att kolla när det byts blöja och matas =) Fast visst det är ju svårt att se hur de reagerar när de får slåss om uppmärksamheten, speciellt när det gäller mormor och så tror jag ;-) Våran grabb är lite väl bortskämd där ;-P

    Usch ja nu är jag på +1, det trodde jag ju inte skulle hända, men men bara att gilla läget, kan ju inte göra så mkt åt det ;)
    Ha det bra!

    SvaraRadera