torsdag 4 juni 2009

MvC

Jaha nu har man varit hos bm igen... Nu har h*n åkt neråt lite iaf, men rörlig...

Vecka 37+1
bltr: 110/80
sf-mått: 37 cm
hb: 132, inga mer järntabletter
hjärta: 135/min
huvud åkt ner lite, men fortfarande ruckbar/rörligt

Haft en dum vad i dag oxå, vaknade i dag på morgonen av värsta krampen i höger vad, så de har varit jobbig träningsvärk i hela dagen.

Svensk sommar i dag, regn, blåst och sol.
Annars har inte hänt mycket. Gubben har varit duktig nere i källaren och Nora å jag har målat vattenfärg och sen var vi hos min kusin Ylva, hon ville ha lite tupperware.

När vi var påvägtill min kusin så sa Nora: Mamma ska vi till din "apelsin", hon är en snäll "fitta". Hur ska man reagera, inte lätt när man inte kan alla bokstäder. Ett gott skratt får man ju iaf.

I morgon är det student i Nybro, jag orkar inte åka dit, men ska gratta efteråt. Gubbens kusin som tar studenten.
Snart är de dags för sängen, helt slut.

3 kommentarer:

  1. Morgonpigga Jakobine5 juni 2009 kl. 08:03

    Haha jag dör! så jäklar rolig är hon! :)

    SvaraRadera
  2. mmm å de är ju roligare när man hör henne säga de

    SvaraRadera
  3. Hej hopp, lugnt idag med, eller ja inte lugnt kanske, har svullnat ännu mer inatt så jag har skitont i fingrar och fötter!
    Jag såg det med i almanckan att fullmånen är på söndag... jag har blivit lurad! Då får man väl vänta lite till då!
    kram

    SvaraRadera