måndag 1 juni 2009

Full helg.....

Torsdags fm var det tupperware här och jag hade bakat en rabarberpaj, blev lyckad för många ville ha receptet.
Blir tupperware typ ve 39 näst om de är nån som är intresserad.

På fredagen åkte vi ut till mina föräldrar för att hjälpa till med förberedelser inför lördagens fest. Var där till söndagen.
Så på lördagen var det ännu mer förberedelser och Nora hälsade på hästarna.

Vid kl 18 började festen, en fest som var väldigt jobbig nykter. Inte konstigt när de fanns öl, vin och sprit till förbannelse. Åt planka å potatisgratäng, jädrans gott var det och Nora deckade vid typ kl 22, väldigt mysigt, men h*n i magen ville ha plats så bohman fick ta in damen till sängen.
Det är väldigt trevligt när hon väljer mamma ibland, annars känns de verkligen som mammatrots. Sen sov hon hela natten även att alla onyktra dansade å skrek ute. Alla tjejer fick en liten snaps, jag har min till jag får dricka igen, kan ju inte missa den fina snapsen.
Fullt ös hela kvällen, jag somnade vid 2.30 typ och sen när jag vaknade vid 4.30 så var det fortfarande fest och då fick jag med gubben. Mamma var gullig och tog Nora, så vi sov till typ 12. Det var visst några som var varma och ville svalka sig oxå brrr.
Innan vi kom hem på söndagen åkte vi till svärmor och svärfar och grillade. Nora var väldigt trött å deckade. Men piggnade till efter en stund. Alltså en helg fullt med folk, var rätt slut i går kväll. Nu ska jag ta det lugnt och kolla runt. Ha de så bra i värmen....

2 kommentarer:

  1. JackoPackoPäronPung3 juni 2009 kl. 21:27

    Haha ser varmt ut i vattnet...not! :) Men såg ut som en mysig kväll iaf :)

    SvaraRadera
  2. Ja de var mysigt, men jobbigt som nykter

    SvaraRadera