lördag 19 december 2009

Äntligen egen dator igen...

Min hårddisk kraschade för lite mer än en vecka sen, i går kom det en ny hårddisk. Så i dag har gubben installerat den. Lite handikappad känner man sig, även att man lånat gubbens.

I går fick Nora sin andra spruta, svininfluensan. Jag ringde på fm om tid och Nora var där med pappa vid 14.50. Skönt att ha de gjort och ännu skönare att hon inte blev sjuk av sprutan.

I dag fick jag som sagt i ordning min dator. Gubben har slipat och spacklat i klädkammaren, medan jag var med barnen hos moster Vanja och Kurt. Nora byggde med klossar med Kurt och Hjalle smilade in sig hos Vanja. Vi fick god fika. Körde oxå ut med lite julkort, japp lite snål är jag. Men känns lite mer personligt att köra ut med dom, särskilt när de inte är långt å köra.

Nu i kväll har vi haft en liten modell, eller han börjar bli stor. Bjuder på några gulliga bilder.
Ha en fortsatt bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar