torsdag 10 december 2009

En lite uppdatering...

Min dator är just nu kaputt. Ena hårddisken sket sig, men min svärfar räddade mina grejer ;o) Han vill visst ha nybakade bullar... Tur att man har datanissar i släkten.

Så nu lånar jag gubbens dator för att göra en lite uppdatering ang Hjalle. Vi var på bvc i dag och mätte å vägde, 8450g och 68cm var han. Skönt att veta att han växer som han ska.
Det blev vaccination i dag med. Dom vaccinerade på bvc, så jag slog till. Så nu är hela familjen vaccinerad. Än så länge mår Hjalle bra peppar peppar.

I mon ska vi upp i ottan. Nora ska gå lucia på dagis vid kl 7 och vi ska vara där ombytta vid ca 6.50.
Mormor ska med i år igen å kolla, gubben var tyvärr tvungen att jobba. Men jag ska både filma och ta kort.
Nu ska jag tillbaka till soffan igen...
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar