onsdag 16 december 2009

Snöplöjning och snölek mm

Puhhh.....
Märkte att jag inte uppdaterat på länge.
Vet ej vad som hänt. Snön har ju kommit å i går var vi i bredalycke och hälsade på. Gubben jobbar em så jag ville ha lite å göra. Lite jobbig väg att köra när de snöade, det värsta var väl att de snöade. Så Nora deckade i bilen vid ca halv 7. bara att bära in och ge välling. Hjalle somnade oxå, men var uppe en stund när vi kommit hem, han la sig vid ca halv 8 och jag gick ut å skottade.
I dag har Johanna å Alvin varit här och vi har lekt ute, men gick inte å göra snögubbe.När dom åkt hem lekte vi lite och sen gjorde vi trolldeg, ska målas i mon är det tänkt.
Och nu sover barnen för natten hoppas jag. När jag lagt båda vid ca 20.15 så gick jag ut å skottade, rätt skönt att rensa tankarna faktiskt. Känner mig väldigt duktig.Och nu blir det sista minutrarna av bonde söker fru och sen ska jag spela Wii tror jag.
Ha de bra allihopa!!
Puss å hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar