tisdag 8 december 2009

Hej hopp!

Nu är denna kvällen snart till ända. Varit en ganska lugn dag.
Jag har badat med mina underbara barn. Nora vattnat *osynliga blommor* och vattnade mamma oxå. Busade endel med lillebror och han busade tillbaka. Han kom på att när han sprattlar så plaskar de på stora syster, Kul! De är väldigt trevligt att ha badkar, perfekt å bada med båda barnen. Och hela familjen kan oxå bada.

I kväll har jag planerat inför julfesten i mon kväll. Så nu vet jag vilka kläder jag ska ha och pratat med Tanja och Ellen om att vara en stund här, innan vi drar till folkets hus. Det ska bli trevligt att träffa några av jobbarkompisarna iaf.

Och i mon blir det babykyrkis, ska bli kul för de har Hjalle å jag missat några ggr nu. Och det är sista i morgon tyvärr.
Jaja nu ska jag fortsätta min lugna kväll.

1 kommentar:

  1. Du har inte glömt att jag kommer imån va??Kramar

    SvaraRadera