tisdag 5 januari 2010

Äntligen en klädkammare....

Nu är alla hyllor uppe i klädkammaren och jag har börjat lasta in...
Så i dag åkte julen ner så jag kunde börja fylla klädkammaren. Skönt å få lite ordning och reda.

Natten var sisådär. Nora vaknade vid ca 1.30, och gubben å Nora råkade väcka Hjalle. Så välling till han och Nora ville inte sova i sin säng. Så Nora i vår säng och pappa i soffan. Och Nora ville inte sova på pappas sida, hon skulle ligga bredvid mig. Vid 6.30 vaknade Hjalle igen, men han fick välling å sen sov han till 9.30, helt underbart. Och då var Nora redan på dagis.
Vid ca kl 11 kom Johanna och vi åkte till flygthallen. Där blev det 20 min i trampmaskinen och lite rodd, var rätt seg i dag. När jag kom hem så fanns de raggisar, inte helt fel.
I eftermiddag var vi i grämnamåla och åt äppelkolapaj, ett hopkok av svärmor. Väldigt god var den.
Snart blir det tv:n, bygglov börjar i dag.
I morgon får vi se vad som händer. På torsdag är det rutinkontroll på gyn igen, hoppas på ingen cysta.
Nehe nu är de snart bygglov.
Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar