lördag 9 januari 2010

bvc, tandl och snöaktiviteter....

I går var de rätt fullt som sagt, tur att man har moster Nina.
Det hade gått jätte bra hos tandl, Nora hade varit duktig och fått en ring. Hjalle var oxå duktig med mätning å vägning. Han växer som han ska... hade gått upp ca 400g och 2cm. Fick tid för för 2:a sprutan oxå. Lite kluven i den frågan, men är väl bäst att ta den.

På eftermiddagen var vi å åkte skridskor och pulka, men Hjalle var trött så blev inget åkande för han i går. Kanske blir de i mon, lite planer på de iaf.
Lite bilder från gårdagen:

I dag har jag tränat med Johanna och Malin. Trampmaskinen 20 min igen och rodde lite, får väl öka lite nästa gång. Jag är iaf nöjd och kände att de tog, de är väl huvudsaken.
Sen gick jag hem för vi skulle till Ikea å city gross. Hjalle sov när jag kom hem så vi tog lite lunch innan vi körde till Kalmar. I Kalmar blev de sortera med vikbart lock, användas till sortering av metall, glas och plast och lite lampor. Sen handlade vi mat på city gross.
Väl hemma hade klockan blivit mycket, blev en ordentlig kvällsmat och sen filmtajm.

2 kommentarer:

  1. Hm, IKEA två dagar i sträck o du glömmer tala om det... behöver ju ett tvåpack knoppar till köket. Tur jag ska in själv på torsdag (mammografi), ska passa på då.
    Utebilderna är mysiga!
    Kika in på bloggen o säg vad du tycker om väskan. Gillar du den inte så säljer jag den :)

    SvaraRadera
  2. Ikea torsdag å lördag.... De var nog tur att jag inte sa till, för då hade du ju ingen anledning att gå in på torsdag ;o)

    SvaraRadera