torsdag 7 januari 2010

Rutinkontroll

I dag har jag varit på kontroll igen.
Väldigt skönt att gå med jämna mellanrum. Denna gången var lika bra som förra. Ingen cysta och äggstocken såg bra ut. Nästa kontroll är om ca 6 mån.
Efter sjukhuset åkte vi till Media market, mamma skulle köpa elvisp. Och därefter blev det Ikea. Jag fick en väska av mamma och pappa, men den bytte jag mot 2 fina kuddar på Ikea i dag, blev oxå 2st runda ljus.
De här kuddarna har jag sett många ggr, och dom passade jätte bra i soffan.
Nu i kväll har jag målat dörrfodret till toadörren, ser mycket bättre ut. Men de blir en målning i mon oxå.
Nä nu ska jag kolla lite på annat. Och i mon ska Hjalle på bvc vid 10 och Nora till tandl vid kl 10.30, lite tajt. Tur att man har en snäll syster som kan ställa upp när hon är hemma. Tack Nina!
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Finfina kuddar! Så det gick bra att byta utan kvitto, Ikea är inte svårflirtade som tur är...

    SvaraRadera
  2. mm de gick bra... men de hade gått ner i pris, så jag fick inte de mamma betalt...

    SvaraRadera