söndag 3 januari 2010

Nytt år-Nya tag

I går blev de en runda till Bredalycke, mamma å pappa ville ha sällskap. Där bjöds på Jätte god varm smörgåstårta. Efter att gubben lagt golv i klädkammaren.

I dag har jag faktiskt varit med Johanna i flygthallen. Trampmaskinen i 20min och sen medan Johanna trampade en stund till så rodde jag. Kändes väldigt skönt, så nu är det bara att fortsätta så jag blir av med bildäcket och får lite kondition. När jag kom hem så var kycklingen och potatis å grönsaksröran i ugnen.
Nu sätter gubben golvlister i klädkammaren, sen ska Ludde hjälpa han med hyllsystemet. Så skönt när det går framåt. Snart kan jag lägga in lådor. Underbart!

Liten uppdatering, får se om jag skriver mer i kväll.
Ha en bra dag!

Grattis Hanna och Mattias till lilla tösen Tilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar