tisdag 12 januari 2010

Känner mig nöjd...

Nu i eftermiddag blev de ingen träning, det blev istället en 45min lång promenad. Medan min kära mamma var här med barnen och sen när jag kom tillbaka fanns de raggmunkar å bacon.
Tack så mycket för i dag mamma!!

I dag har jag ringt vår bröllopsfotograf om de inte krabbar till sig för henne. Hon ville jätte gärna iaf och det är Jätte kul. Får nog ta å börja planera lite mer nu.
I kväll har inte Hjalle velat lägga sig. Han somnade tillslut vid ca 21.30.
Tveksam om vad som händer i mon, men de blir nog iaf öppna förskolan. Har en vaccination inbokad oxå, men jag tvekar.
God Natt på er!

1 kommentar:

  1. Hej!! SÅ de är bröllop på g? *skoj* När ska de äga rum? Jag har massor av bröllopstidningar om de e intresserad?! Garttis och lycka till /fram Fie

    SvaraRadera